30/5/08

EM PRESENTO

D'entrada explicaré quatre coses sobre mi...
Vaig néixer a Girona fa 31 anys (mare meva, ja!). Tot el que sé i no m'ha ensenyat la vida, ho he après a l'escola Eiximenis, a l'institut J. Vicens Vives, a l'Escola de Màrqueting i Comunicació i a la UdG. Sóc llicenciada en Història però no m'hi he dedicat mai. He treballat de moooooltes coses, però on he durat més temps ha estat en el món del periodisme. L'enyoro moltíssim. El vaig deixar, o millor dit, ell em va deixar a mi, fa uns quatre anys (mare meva, ja!), poc després que naixés el meu fill: l'Andreu! He viscut la major part de la vida a Girona però els millors anys els he passat a l'Empordà. També l'enyoro moltíssim. Em vaig sentir empordanesa durant gairebé deu anys. Allà m'hi vaig casar. Allà va néixer el meu fill. Fa un temps que torno a ser a Girona. L'enyorava -això passa eh?! sovint enyorem el que no tenim, i quan ho tenim enyorem el que hem deixat enrere... A Girona em vaig separar, ja fa uns anys, i a Girona visc amb el meu fill i hi treballo. A la UdG. Roda el món i torna al Born.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Encantat de conèixer-te